Voorjaarsbeurs 2017: Tien die je moet hebben gezien!

Foto: Jaarbeurs

Foto: Jaarbeurs

Dat plotselinge gevoel van euforie. Dat je ineens wat onrustig wordt en denkt: dit wil ik, nee, dit móet ik in mijn assortiment! Deze beleving ervaren de bezoekers van de Voorjaarsbeurs op 5, 6 en 7 maart in het Beatrixgebouw in Utrecht. Trade Mart presenteert op alle 5 etages minstens 10 nieuwe merken, trends, producten of innovaties die elke retailer gezien moet hebben om consumenten te kunnen blijven verrassen.

Het verschil maken. Net dat stapje extra zetten. Dat doet Trade Mart als facilitator graag en wil daar steeds verder in excelleren. Juist nu. Het Nederlandse retaillandschap bloeit en kijkt verlangend vooruit. Het consumentenvertrouwen neemt toe en daarmee ook de vraag naar onderscheidende en exclusieve producten, toonaangevende merken en trendsettende innovaties.

Exposanten komen steeds eerder in beweging en uiteenlopende leveranciers, van start-up tot gevestigde partij, hebben zich als nieuwe Voorjaarsbeurs-exposant aangemeld. Zo zien we bijvoorbeeld JOSH accessories, House of India, Melissa and Doug toys, Holthinrich Watches, Puckator, Kroma, GreenTime, Bon Ton Toys, Kookpunt, Leeff, Retroholics en tientallen andere aansprekende merken en leveranciers voor het eerst op de Voorjaarsbeurs. Een verfrissend begin van het voorjaar dus.

Boost bezorgen
Hoe groen, groeiend of gearriveerd ook, Trade Mart  heeft als missie om de business van bezoekers en exposanten een boost te bezorgen. Door hen – meer en beter dan ooit – de ruimte te geven om in Utrecht met elkaar live in contact te komen en hen te laten doen waar zij goed in zijn: het in- en verkopen van kwalitatief hoogwaardige fashion items, sieraden, woon-, kook-, design- en geschenkartikelen, speelgoed en kids lifestyle labels. Trade Mart brengt dit voor hen op 5 etages samen. Dat maakt Trade Mart tot de perfecte plek voor 1-op-1 verkoopgesprekken. Voor direct zien, voelen, ruiken, oriënteren, kennis delen en inkopen.

Trending topproducten
Daarom worden de 350 exposanten gemotiveerd om juist nu de 8500 vaste Trade Mart bezoekers hun absolute trending topproducten te tonen onder de noemer: “Op elke etage minstens tien die je moet hebben gezien.” Daar willen we de nadruk op leggen en dat gaan we voor beide partijen faciliteren. Zij als absolute retailexperts met een doorlopend afwisselend assortiment, wij als goed uitgeruste en centraal gelegen locatie voor inkoop, inspiratie en kennisdeling.

En zo wordt van elke Trade Mart bezoekerservaring een 10+ gemaakt. Elke beurs weer. De Tien van Trade Mart, wie er niet is, heeft ze niet gezien!

Trade Mart Voorjaarsbeurs 2017
5 t/m/ 7 maart
Beatrixgebouw Utrecht

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *