TrendZ best bezochte non-food retailbeurs van Benelux

De gecombineerde vakbeurs TrendZ en Stationery, Office & Convenience Days is in twee jaar tijd flink gegroeid. Tijdens de afgelopen najaarseditie van 27 tot en met 29 augustus hebben 10.107 bezoekers de beurs bezocht. Dat is een stijging van 25,3 procent ten opzichte van vorig najaar. Doordat er ook 88 standhouders meer aanwezig waren op de beurs is TrendZ uitgegroeid tot de best bezochte en in oppervlakte grootste non-food retail vakbeurs van de Benelux. De samenvoeging van beide beurstitels heeft daarmee geleid tot een succesvolle mix van vraag en aanbod.

Het succes van deze editie heeft tot veel tevreden gezichten geleid bij deelnemers en organisatie. Ondanks het goede zomerweer, een racende Max Verstappen en een EK hockey-finale was vooral de zondag een goede start voor de beurs. Maar ook de maandag en dinsdag waren dagen waar het aantal bezoekers boven de aantallen van de najaarseditie 2016 uit stegen.

In de komende dagen zal het projectteam de beurs evalueren en daarbij de focus leggen op het oppakken van de aandachtspunten van de afgelopen editie en het doorontwikkelen van de beurs voor de komende jaren. Het huidige succes van de beurs maakt dat vrijwel alle deelnemers hebben aangegeven ook de komende edities aanwezig te zijn op de beurs.

Winnaars Innovation en Participation Award
TrendZ reikte voor het eerst tijdens de najaarseditie twee awards uit: Innovation en Participation Award. Bezoekers konden tijdens de beurs via een stembiljet hun gewenste winnaar invullen op het gebied van innovatie. De Innovation Award werd uitgereikt aan Natural Luxury met hun olijfhouten planken. De Participation Award werd uitgereikt aan Pretty Hot & Tempting (categorie 0-40 m² stand) en J. Kersten B.V. (40 m² en groter). Zij werden door een vakkundige jury beoordeeld als exposanten die het beste uit hun beursdeelname hadden gehaald.

Omdat de beurshal tijdens afgelopen editie van TrendZ volledig benut was (ca. 20.000m²), worden voor de komende edities extra ruimtes ingezet om het aanbod voor de bezoeker nog aantrekkelijker te maken. Voor de voorjaarseditie (14-16 januari 2018) is de hal inmiddels voor 80% volgeboekt, voor de najaarseditie (26-18 augustus 2018) is al 50% in optie genomen. Inmiddels is de aftermovie van TrendZ Najaar te zien op: https://youtu.be/oyJTSJNF_Hk  Meer informatie: www.trendzvoorjaargorinchem.nl.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *