Treets Traditions genomineerd voor NL Packaging Awards 2016

Treets Traditions is genomineerd voor de NL Packaging Awards 2016, de belangrijkste vakprijs voor de Nederlandse verpakkingsbranche. Naast Treets Traditions zijn merken als Heineken, Old Amsterdam, HAK, Kwekkeboom, Remia en diverse retailmerken, waaronder die van AH, Etos en Hema door een brede deskundige jury geselecteerd. Op 17 maart zal in Studio 21 in Hilversum binnen diverse categorieën worden gestreden om deze prestigieuze award.

In november 2015 is Treets Traditions in de markt geïntroduceerd door het bedrijf Nature’s Choice, een Nederlands cosmeticabedrijf dat tevens bekend is van de Hittepit. Het merk staat voor eeuwenoude kennis en tradities op het gebied van lichaamsverzorging, verrijkt met de kennis van nu. Vijf verschillende lijnen met heerlijke producten voor bad, douche, hand en lichaam. Iedere lijn heeft een eigen functie, geur, ingrediënten, herkomst en verhaal. En is daarnaast vrij van SLS, SLES, parabenen, siliconen, micro plastics, kleurstoffen en minerale oliën. De producten vinden ondertussen succesvol hun weg naar de consument via Etos, De Tuinen, Parfumerie Douglas, de zelfstandige drogist en www.treets.com.

Verpakking
Voor de ontwikkeling van deze onderscheidende verpakking is Treets Traditions de samenwerking aangegaan met Joost la Housse van Joost Identities. Er wordt gestreden in 12 categorieën en Treets Traditions is genomineerd in de categorie non-food. Van verpakkingsproducent tot designbureau en van machinefabrikant tot merkeigenaar, de hele keten komt op donderdag 17 maart samen op een gala waar inzet, creativiteit, innovatie en ondernemerschap zal worden beloond.

Treets

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *