Natterman Voor Alle Hoest: een hoestdrank voor droge én vastzittende hoest

Afgelopen november 2015 is de nieuwe, geïntegreerde merkcampagne van Natterman gestart; een tv-commercial met hierin een guitig jongetje, radio spots, een nieuwe website, print en displays op de winkelvloer. Met als doel om de autoriteit binnen de categorie hoest te verstevigen (met name in segment ‘Vaste Hoest’) door het merk te verjongen en te verbreden met nieuwe productintroducties: Broomhexine Extra Sterk hoestdrank, droge hoest spray en keelspray. In 2016 wordt de merkcampagne sterk voortgezet en is het assortiment vanaf eind januari uitgebreid met in de introductie van Natterman Voor Alle Hoest.

Als je zelf of je kind last hebt van een hoest, weet je dan wat voor soort hoest het is, en welk product hierbij kan helpen? Consumentenonderzoek heeft uitgewezen dat een grote groep niet bewust is van het type hoest.
Een droge hoest, vastzittende of misschien wel een kriebelhoest? Deze consumenten weten dus ook niet welk product de juiste oplossing kan bieden.

Natterman speelt in op deze consumentenbehoefte met een nieuwe introductie: Voor Alle Hoest, een hoestdrank die droge én vastzittende hoest aanpakt. Een dubbele werking dus! Het is een product voor het hele gezin, want het is verkrijgbaar in een hoestdrank voor volwassenen en een speciale kindersiroop. De kindersiroop is zelfs al geschikt voor kinderen vanaf 1 jaar en heeft een aangename zwartebessen smaak. Vooral bij kinderen is de smaak belangrijk om de behandeling goed voort te zetten. Zowel de volwassen- als de kindervariant is verkrijgbaar in een 180ml formaat.

De nieuwe Natterman Voor Alle Hoest is eind januari geïntroduceerd en wordt ondersteund via tv, displays op de winkelvloer en print. Met de introductie versterkt Natterman z’n groeiende marktpositie in de categorie hoest en bouwt het verder aan het hoest schap van de toekomst.

Stralen_BlauwStralen_Blauw

Een reactie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *