Prestigieuze salonmerk GUINOT naar CARE COSMETICS

 1 + 1 = 3. GUINOT, de wereldmarktleider binnen de professionele schoonheidsbranche, en CARE COSMETICS, marktleider in de Benelux, zijn verheugd om bekend te maken dat wij gaan samenwerken. Het prestigieuze salonmerk GUINOT is al 45 jaar actief in de schoonheidsbranche en staat op de kaart staat als professioneel, innovatief en resultaatgericht. Care Cosmetics werkt aan een portfolio van mooie, complementaire merken om de markt van de beautysalons en retailwereld zo optimaal mogelijk te bedienen en GUINOT is hierbinnen een prachtige aanvulling. 

 GUINOT en ontwikkeling
Al meer dan 45 jaar is het de missie van GUINOT om vrouwen mooier te maken met behulp van exclusieve en innovatieve schoonheidsmethodes. De zoon van een plastisch chirurg, Jean Daniel Mondin, de voorzitter en CEO van GUINOT, koos ervoor om farmacie te studeren en te promoveren. Met deze opgedane expertise, herdefinieerde Jean Daniel Mondin het concept van “cosmetica” vanuit zijn eigen perspectief en zijn medische roots. Zijn opleiding bracht hem ertoe een technologisch geavanceerd laboratorium op te richten dat de nauwkeurigheid van farmaceutische normen implementeerde. 

In de luxe schoonheidssalon van het Hotel George V in Parijs, bood hij exclusieve Guinot-behandelingen aan, met name de Hydradermie-behandeling, aan een klantenkring van buitenlandse VIP’s die Parijs bezochten. 

Hydradermie is nog steeds de exclusieve sterbehandeling van Guinot. Door middel van dubbele ionisatie kunnen de werkstoffen dieper in de huid doordringen voor een nog doeltreffender resultaat. 

Guinot besloot haar behandelingen uitsluitend aan schoonheidssalons toe te vertrouwen. Alleen deze bedrijven beschikken over gekwalificeerde schoonheidstherapeuten die professionele schoonheidsbehandelingen kunnen uitvoeren. Tegenwoordig is Guinot de referentie geworden voor schoonheidssalons. Daarbij is Guinot zich bewust van de kwetsbaarheid van het milieu en zorgt voor de bescherming ervan. Zij streven ernaar het milieu niet alleen te respecteren in zijn formulering en productiemethoden, maar ook in de actieve ingrediënten en verpakking die gebruikt worden. De producten zijn niet getest op dieren en om de huidcompatibiliteit te verbeteren worden geen parabenen gebruikt. 

GUINOT en CARE 
Binnen Care Cosmetics staat een ambitieus team klaar om dit prestigieuze salonmerk goed in de markt te zetten en naar een hoger niveau te tillen waarbij de kernwaardes van Guinot gerespecteerd worden. Met 30 beautymerken in de portfolio heeft Care Cosmetics de positie als marktleider ingenomen in de professionele beautybranche. Met een uitgebreid serviceniveau en een gestroomlijnde logistieke afdeling en volop expertise in huis op het gebied van sales en marketing, houdt niets Care Cosmetics tegen om het marktaandeel te blijven vergroten. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *