Kruidvat lanceert nieuw winkelconcept: Kruidvat in de stad

Groot assortiment beauty-producten, verrassende acties en tussendoortjes voor onderweg

AMSTERDAM - Opening Kruidvat in de Stad. FOTO: DIEDERIK VAN DER LAAN

Kruidvat lanceert nieuw winkelconcept ‘Kruidvat in de Stad’. (Foto: Diederik van der Laan / Photo Republic)

Op 8 november jl. is de eerste ‘Kruidvat in de Stad’-winkel geopend aan de Nieuwendijk 160 in Amsterdam. In de compleet vernieuwde stadswinkel vinden klanten een groter aanbod beautyproducten, tussendoortjes voor onderweg en een wekelijks wisselend aanbod verrassende acties. Zowel het assortiment als de inrichting van de winkel is afgestemd op de behoefte van het winkelend publiek. Begin volgend jaar worden nog drie stadswinkels geopend. Deze nieuwe ‘Kruidvat in de stad’-winkels betreffen een proef. Daarnaast blijft de drogisterijketen uitbreiden met de bekende Kruidvat-winkels.

Met meer dan 10.000 producten vinden klanten in de Kruidvat stadswinkel in Amsterdam het vertrouwde assortiment dat zij van Kruidvat gewend zijn met extra veel aandacht voor beauty. Aan het assortiment zijn meer exclusieve make-up merken toegevoegd, waaronder Bronx, ProArtist en I Heart make-up. Daarnaast is er in de winkel veel aandacht voor gezondheidsproducten.

Beautyproducten en tussendoortjes
Gerard van Breen, CEO A.S. Watson Benelux: ”Wij willen met onze winkels zo goed mogelijk inspelen op de behoeften van onze klanten. In drukke winkelstraten zijn klanten meer georiënteerd op beautyproducten en modeaccessoires. Hier hebben we in onze stadswinkel meer ruimte voor gecreëerd. Ook bieden we in dit nieuwe winkelconcept tussendoortjes voor de lekkere trek en hebben we gekoelde dranken voor onderweg. Om extra gemak te bieden is er in de winkel gratis Wifi.”

AMSTERDAM - Opening Kruidvat in de Stad. FOTO: DIEDERIK VAN DER LAAN

Gerard van Breen, CEO A.S. Watson Benelux, opent in Amsterdam officieel de eerste ‘Kruidvat in de Stad’-winkel samen met de enthousiaste medewerkers van de winkel. (Foto: Diederik van der Laan / Photo Republic)

Beauty trends
Klanten kunnen bij het nieuwe winkelconcept rekenen op het bekende voordeel in een eigentijds jasje. Door het gebruik van grote LED-schermen en vernieuwde presentaties worden zij geïnspireerd met de nieuwste trends op het gebied van beauty. Om klanten snel van dienst te kunnen zijn, hebben de kassa’s een trapsgewijze opstelling die zorgt voor een optimale doorstroom.”

Begin volgend jaar worden er nog een aantal Kruidvat stadswinkels geopend in Arnhem, Tilburg en Nijmegen. Deze winkels zijn te vinden in drukke winkelstraten en zijn herkenbaar aan het “Kruidvat in de stad”-logo op de gevel.


Over Kruidvat
Kruidvat telt meer dan 1.140 winkels in Nederland, België en Frankrijk. De drogisterijketen is met ruim 15.000 medewerkers marktleider in de health- & beautymarkt. Kruidvat geeft invulling aan haar motto ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’ door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health- & beautyartikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment branchevreemde producten.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *