Volendamse drogisterij Jo de Boer wint populariteitsprijs

In de laatste maanden van het jaar bracht The Health Factory verlichting met de grootste winactie ooit door het bedrijf georganiseerd. Iedereen kon deelnemen aan de winactie, ongeacht of diegene wel of niet bekend was met het bedrijf en haar producten. Deelname vond plaats middels het online aanmeldformulier op de website. Onder alle aanmeldingen werden drie consumenten pakketten verloot t.w.v. ruim €1000,00 per stuk. En als klap op de vuurpijl ontving de meest favoriete winkel een Buddha to Buddha armband voor ieder personeelslid.

Over de winactie
De speciale kerst winactie liep van 16 oktober tot 13 december 2020 en werd georganiseerd door The Health Factory. In samenwerking met Buddha to Buddha, PiLeJe en EnergyDOTS waren er drie goedgevulde prijzenpakketten samengesteld met een waarde van ruim €1000,00 per stuk. Op maandag 14 december werden uit alle aanmeldingen drie winnaars getrokken via een video op Facebook en Instagram.

Winnende winkel
Naast de drie prijzenpakketten was er ook een prijs vrijgemaakt voor een van de ruim 400 verkooppunten van The Health Factory. In het online aanmeldformulier konden alle deelnemers hun favoriete gezondheidswinkel opgeven. De winkels konden hun eigen positie verbeteren door zelf promotie te maken aan de hand van de gratis aanleverde flyers. Op maandag 14 december om klokslag 00.00 uur sloot de winactie. Na het tellen van alle stemmen kwam de lokale gezondheidswinkel Jo de Boer uit Volendam, met ruim 8% van alle stemmen, naar voren als de grote winnaar. Alle 8 werknemers ontvingen uit handen van Steven de Koenigswarter, oprichter van The Health Factory, op dinsdag 15 december een zilveren Buddha to Buddha sieraad t.w.v. €499,00 per stuk. Een mooie beloning voor het team omdat het bij deze winactie ging om de populariteit en de mening van de consument.

Over The Health Factory
The Health Factory werd in 2003 opgericht door Steven de Koenigswarter. Het bedrijf is producent van een nieuwe generatie mineraalsupplementen: nano mineralen en edelmetalen. Het team heeft een gedeelde passie om deze krachtige middelen voor een optimale gezondheid nieuwe bekendheid te geven en in een modern jasje te verpakken. Het bedrijf is actief in binnen- en buitenland, heeft in Nederland meer dan 400 verkooppunten en is marktleider op het gebied van nano mineralen. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *