Marketingrapport Parfumerieën 2020 verschenen

Marktdata.nl heeft een uitvoerig onderzoek uitgevoerd onder parfumerieën in Nederland. De onderzoeksresultaten zijn gepubliceerd in het nu verschenen Marketingrapport Parfumerieën 2020.

Het Marketingrapport Parfumerieën 2020 biedt een actueel en compleet overzicht van het inkoopgedrag, het mediagebruik en de ontwikkelingen in de parfumeriebranche in Nederland.

Het oriëntatie- en inkoopgedrag van parfumeriezaken is helder in beeld gebracht. Het rapport is de ideale blauwdruk voor het marketingbeleid van toeleveranciers. Naast de onderzoeksresultaten bevat het onderzoeksrapport tevens diverse analyses van de database van parfumerieën in het Handelsregister, gegevens van het CBS, ontwikkelingen in het Google zoekvolume naar geurtjes en aanverwante informatie die middels deskresearch is verzameld. Het onderzoeksrapport telt 46 pagina’s op A4-formaat in kleurendruk en is Nederlandstalig. Bij verschillende thema’s worden de onderzoeksresultaten vergeleken met de voorgaande editie van het onderzoek. Hierdoor bent u in staat om in te spelen op de actuele trendmatige ontwikkelingen in de branche. Vormen parfumerieën uw doelgroep dan is het onderzoeksrapport een absolute aanrader.

Meer informatie over het Marketingrapport Parfumerieën 2020 vindt u op www.marktdata.nl.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *