3x op rij Bluem een van de snelst groeiende bedrijven van Nederland

Three to thrive! Bluem Europe (5 Pillars Research BV) is voor het derde jaar op rij uitgeroepen door het Financieele Dagblad tot FD Gazellen. Daarmee behoort het bedrijf tot de 685 snelst groeiende bedrijven van Nederland in 2021.

“Hier zijn we natuurlijk super trots op.” zegt een opgetogen Johan Blijdorp, sales director van Bluem. “Het team heeft alles op alles gezet om internationaal door te kunnen stoten. Onze nieuwe distributeur in Saudi Arabië heeft in 2021 het grote verschil gemaakt. In het Midden-Oosten is mondverzorging de grote trend, men begrijpt daar beter wat de invloed van mondverzorging is op de algemene gezondheid. En dat is natuurlijk precies wat ons doel is; mensen helpen naar een betere gezondheid!”

“En niet alleen gezonde mensen,” voegt Nathalie Beck, managing director Bluem toe “ook een gezond bedrijf nastreven. Three to thrive! Drie keer op rij deze prijs pakken, betekent niet alleen dat we groeien, maar ook dat we gezond zijn. We zien natuurlijk veel bedrijven om ons heen die geld ophalen en gekke dingen doen, maar wat wij doen is planmatig en gezond! 2022 is dankzij de geopolitieke situatie nog wel een uitdaging, maar ook hier hebben we de FD Award zeker in het vizier. Om impact te kunnen maken als ‘do-good’-bedrijf, moeten we blijven groeien”.

Over de FD Gazellen Award
De FD Gazellen Award wordt voor de negentiende keer uitgereikt door Het Financieele Dagblad (FD). De prijs wordt dit jaar uitgereikt aan 685 van alle ondernemingen in Nederland. De groei van deze ondernemingen wordt niet alleen gemeten aan de hand van de netto-omzet, die in de afgelopen drie jaar met ten minste 20% moet zijn gestegen. Een positief nettoresultaat in het voorgaande jaar en natuurlijk moet het bedrijf financieel gezond zijn. Naast omzetgroei tellen ook de groei van het aantal werknemers en de winstgevendheid mee.

Over blue®m
blue®m is een toonaangevend mondverzorgingsmerk uit Nederland. Een bedrijf met een missie om gezondheid te verbeteren en welzijn te verhogen door middel van mondverzorging. Het bedrijf heeft een trackrecord van meer dan tien jaar in de tandheelkundige industrie. Inmiddels is de award-winning professionele, klinisch gevalideerde, mondverzorgingscollectie voor dagelijksgebruik verkrijgbaar in meer dan zeventig landen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *