Eerste editie voorjaarseditie Spotlight succes!


Bijna 120 deelnemers en meer dan 250 merken presenteerden gevarieerd aanbod in Nederland

Bezoekers & Deelnemers
In totaal bezochten 1.348 bezoekers het event, met als belangrijkste bezoekersdoelgroepen: Huishoudspeciaalzaak, Koffie & Thee winkels, Speelgoedzaak/ Kinderwinkel, Concept Store, Webshop, Boekhandel, Woonwinkel, Lifestyle winkel, Kookwinkel en de Kadowinkel. De belangrijkste bezoekredenen waren: Bestaande leveranciers ontmoeten, producten inkopen, nieuwe leveranciers ontmoeten, inspiratie opdoen en nieuwe collecties bekijken. Voor een eerste editie is dit een prachtig resultaat. De deelnemende merken zijn bijna allemaal enthousiast over het nieuwe event: “Super beurs gehad! Met elkaar hebben we er een mooie, sfeervolle en inspirerende beurs van gemaakt”, “dit is het nieuwe vakevent in Nederland voor de retail” waren enkele reacties.

Prachtige eerste editie met ambitie’
De eerste editie was ook voor de organisatie een succes. “We hebben een erg succesvolle eerste editie gehad die naar meer smaakt. Veel merken hebben al aangegeven ook dit najaar aanwezig te zullen zijn. Het gevarieerde aanbod, de mooie merken en de échte vakbezoekers, zorgde voor een goede sfeer. En de Werkspoorkathedraal leent zich natuurlijk uitstekend voor dit nieuwe event”, bevestigt Bas de Bruin van BoxEvents. Ook voor de najaarseditie ziet het er veelbelovend uit: “Eind september willen we wederom een kwalitatief goed aanbod neerzetten. De beurs zal dan waarschijnlijk iets groter zijn, zonder op kwaliteit in te leveren, en net als nu volop beleving en inspiratie bieden”.

Veel interesse in 2e editie
Op 26 en 27 september 2018 vindt de 2e editie van Spotlight plaats wederom in de Werkspoorkathedraal in Utrecht. Er zijn al veel nieuwe partijen die, naast de huidige deelnemers, interesse in deelname hebben.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *